לסיים את המלחמה ולהתכונן למערכה: האלוף בריק מפתיע שוב

בצלאל קאהן ודוד חכם 51 Comment on לסיים את המלחמה ולהתכונן למערכה: האלוף בריק מפתיע שוב

אלוף במיל' יצחק בריק בראיון למהדורת הבוקר: "להכריז על הפסקת אש כדי להחזיר את הקשר עם העולם ואת הכלכלה, את החטופים, להפסיק את הלחימה מול החיזבאללה ולשקם את הצבא לקראת המלחמה האזורית הגדולה שבפתח; אנחנו תלויים באמריקאים באופן מוחלט"

צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
20:19
30.04.24
מוטי הלפרין No Comments on נתניהו במתקפה חריפה על היועמ"שית: "מפקירה את הזירה"

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

האזינו לראיון המלא>>>

'נביא הזעם': אלוף במיל' יצחק בריק, אומר בראיון לבצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני), כי ישראל תלויה באופן מוחלט בארצות הברית וכי עלינו לסיים את המלחמה ברצועת עזה באופן מיידי. כזכור, בשנים שקדמו לטבח הנורא ביישובי העוטף, התריע בריק שוב ושוב על חוסר המוכנות של הצבא.

"הפסדנו את המטרה המרכזית של מיטוט החמאס, כבר אמרתי לפני חודשיים שזו קלישאה", אומר האלוף במיל'. "זורים חול בעיני הציבור. הסיבה המרכזית שיצאנו מהעיר עזה היא כי אין כוחות. אנחנו עם כוחות קטנים שהכול מוטל עליהם. אין מחליפים למילואימניקים שנלחמים היום".

"אנחנו לא הולכים לחסל אותם באופן מוחלט", הדגיש הקצין הבכיר. "אין לצה"ל יכולת להחזיק את האנשים, הוא צריך לשחרר אותם ולכן מראש הוא קבע את שלב ג'. אם נרצה להילחם בלבנון נצטרך לרדד מהדרום. מספרים סיפורים לציבור. אני לא רואה שנכנסים לרפיח. ביידן רוצה הפסקת אש. יש סיכוי שהחמאס יהיה מוכן להידבר עכשיו יותר כי התחלנו ליישם בפועל את מה שהוא מבקש".

בריק הסביר את המצב הגיאו-פוליטי במזרח התיכון: "איראן כבר לא לבד, הם חברו לרוסיה וסין והמגמה שלהם היא להוציא מפה את ארה"ב ולהשתלט על המזרח התיכון. אנחנו לא מסוגלים להתמודד עם משאבים כאלה. אם הם לא יהיו לצידנו אין לנו סיכוי. בוא נצא מהדמגוגיה שאנחנו לא צריכים אותם. אנחנו תלויים באמריקאים באופן מוחלט".

עוד הוסיף האלוף: "ישראל החליטה שהמלחמות הגדולות עברו מהעולם ולכן קיצצה את הכוחות וגם לא בנתה מלאים. דיללו את המלאים בצורה קיצונית עד כדי שלא היה מספיק למלחמה הקטנטונת הזו מול חמאס".

ומה צריך לעשות? בריק: "חגורה סביב עזה, להכריז על הפסקת אש כדי להחזיר את הקשר עם העולם ואת הכלכלה, את החטופים, להפסיק את הלחימה מול החיזבאללה ולשקם את הצבא לקראת המלחמה הגדולה שבפתח, מלחמה אזורית שנתנו לה כבר את האות בתקיפה בדמשק".



51 תגובות

מיין תגובות
  1. 51

    יש לישראל נשק שיכול להשמיד את כל העולם מזפיק עם ההפחדות בלי קשר לעובדה שאנחנו מוגנים מהשם יתברך העולם יודע איזה נשק יש לישראל גם אירן כמובן שינסו…

      1. הוא נרדם בשמירה שוב

        1. אני מוחה!!
          וחושבת שאתר מכובד כמוכם חייב למחוק כזו תגובה!

        2. מי נרדם בשמירה בדיוק?

  2. 50

    זאת הערכה של איש אחד. אל תעשו ממנו נביא.
    ארורים האנשים ששלחו אותנו לזרועותיהם של האמריקנים באופן מוחלט.
    עיוורים ופושעים.
    ודרך אגב, אם אני לא טועה, בריק היה בעד ההתנתקות, לא?
    ללמדך שהוא לא בן אלים.

    1. הנביא הישראלי של הסדר העולמי החדש. יאללה מה שהולך להביא הסדר האלוקי החדש לזה גם אתם לא מוכנים. חח

    2. בריק אדם ערכי חכם וישר.
      חייבים לשמוע לו!!!

    3. הוא גם בעד להעביר את עזה לרש"פ. מי שיודע מה זה הרש"פ (לא לפי התקשורת, אלא מה באמת קורה ברש"פ, מה המנהיגים אומרים בערבית, מה הם עושים ואיך הם מחנכים את הילדים (לג'יהאד עד חיסול ישראל) מבין איזו שגיאה זו תהיה. חוץ מזה, הבעיה מול חמאס היא לא צה"ל, אלא המגבלות שמטילים עלינו האמריקאים. צריך להגדיל את הצבא, אבל תכלס גם טבח אוקטובר לא קרה בגלל הגודל של הצבא, אלא בגלל כשלים מזעזעים של כל זרועות המודיעין ושל אנשי הבטחון שקיבלו את ההחלטות בשטח. אם צה"ל היה במקום הטבח היה נמנע. הם החליטו שאין צורך למרות המידעים מהשטח, אפילו לא טרחו לעדכן את הממשלה. כל צמרת הצב"א והמודיעין האחראים להחלטות הללו ולרשלנות הכוללת צריכים לעוף.

    4. אבל לצערי הוא היה "נביא" כי חודש לפני שמחת תורה שמעתי אותו מתריע על הסכנות שעתידות להיות והוא פירט ואכן מה שהוא אמר התקיים
      כי הוא יודע את האמת שהצבא "אינו כל יכול" והוא מתנהל ע"י שמאלנים טיפשים

  3. 49

    G היה ברור מהתחלה שאי אפשר להשמיד או לפרק את החמס .חמאס זה לא צבא , 70 אחוז מהאוכלוסיה תומחת וומוחנה להלחחם עבורו . הם רק יכולים לקבל רק את המכה שלא ישקחו או את המחיר של המעשה הנפשע שלהם . מפליא אותי שמישהו עוד מאמין על דו קיום איתם רק אלו שרחוקים מהמקום אמריקה ואירופה יכולים להאמין.. אנחנו לא. עוד לא קם המנהיג שלהם שהוציא מילה על שלום בפיו .הם גם לא רוצאים מדינה ולא מקבלים אותנו באזור . רק בים הם רוצאים אותנו . לצערנו זאת זאת התורה שלהם . ללא אשליות . מר ביידן איפה אותו יום שני שלך . נשיא ארצות הברית בעצמו הבטיח יום שני איפה זה היום שני הזה ??? מה הוא עשה למען השבויים ??? כל כמה שהוא רוצה להיטיב איתם הם יהיו יותר חזקים ובלתי מתפשרים .

    .

  4. 48

    אתה לא קורא נכון את המפה, סין ורוסיה אינם רוצים להיות בציר אחד אם כי כרגע הן נאלצות לעשות זאת הרוסים בסופו של דבר יחברו לאירופה(נשמע מטורף היום) כי הם נוצרים ומבינים שכדי לחזור לגדולה הם צריכים קשרים עם אירופה, הסינים תלויים בנפט האירני ברגע שנפגע בזה הם ינטשו את האירנים, ארה"ב תהפוך בדלנית כשטראמפ יבחר אבל נופתע מי תהיה בעלות הברית שלנו, יפן שמתעצמת וקוריאה, טוויאן, פיליפנים וגרמניה שמתעצמת שצריכה את הגאז הישראלי ומי שיצטרף אליה הם צ'כיה והונגריה שמפחדים יותר מהתורכים מאשר מהרוסים. אתה גם מזלזל בחוסן הפנימי שלנו ..נכון שצריך להתכונן וצריך מיד להתחיל לבנות מקלטים אטומים לאוכלוסיה אחת בלבד , השאר יעזבו מרצון.

    1. אז בריק אמר.הוא גם אמר לא להכנס לעזה וטוב מאוד שנכנסו.הקונספציה הזו שפותחה במערכת הביטחון הובילה ל7/10 אז לא צריכים להתייחס אז אמר יש קבינט שיודע את כל הפרטים ושר ביטחון ואני סומכת עליהם יותר מצטערת,

  5. 47

    כדי להיות מוכן למלחמה הגדולה
    צריך קודם להשמיד את החמאס עד עפר .
    עין תחת עין
    שן תחת שן

  6. 46

    האלוף בריק אמר שצהל לא יוכל לחמאס בעזה
    והוא טעה.

  7. 45

    האלוף בריק לא מפתיע. כל מילה חקוקה בסלע הבעיה היא שמקבלי ההחלטות לא רצו ולא רוצים להקשיב לנתונים ועל כך שילמנו באבדות נוראות.

  8. 44

    להפסיק את הלחימה מול חיזבאללה?!?
    כיצד זה יתבצע?
    נראה שבחיזבאללה יוזמים
    וישראל בולמת.
    אז מה ההצעה? לא לבלום?

  9. 43

    אדוני לא אנחנו עושים מלחמה מול הטרור.אפילו אם נפסיק הם לא יפסיקו אז מה אתה מבלבל את המוח. החטופים כבר נרצחו מזמן ויחזירו רק גופות

  10. 42

    הרסתם את המדינה אתם כבר לא יודעים לעשות מלחמה והתלות שלכם בחזירים האמריקאים תביא אותנו לאסון גמור ..עם ישראל ואזרחיה ילחמו בסוף לבד מול האכזריות שגרמתם לנו לחוות..מכרתם אותנו לערבים ואתם תשלמו על זה ביוקר.

    1. אולי כדאי לראות רופא?

      נשמע שאיבדת את הקשר למציאות…

      .

  11. 41

    עוד הפעם אתה עם התבוסתנות שלך שאמרת שיהיו אלפי הרוגים לצה"ל אם ניכנס לעזה אז נכנסנו ואפשר לפרק את חמאס הבעיה זו באמת האמירקאים העלובים הבוגדניים מקווה שהעולם ייחרב במהרה וארצות הברית תישרף בגיהינום על הצביעות וההרסניות שבחיבוק דב שלה
    אין ברירה אלא להאמין "עם לבדד ישכון ובגויים לא יתחשב" מצידי אפשר לזרוק אטום על כל האויבים שלנו בשכונה שנקראת הזרח התיכון רק לא להתנגד כמו שאתה מציע בפחדנות ורפיסות

  12. 40

    בריק היקר אנחנו תלויים רק בקדושה ברוך הוא לך תמצה לך נדנדה להתלות עליה

    1. וצריך גם קצת שכל, לא?
      קדושה ניתנת לחכמים…

  13. 38

    איך בריק הגיע לדקגת אלוף.??
    קשקשן זול.

  14. 37

    עם כל הכבוד לאלוף בריק,מיטוט החמאס ברפיח הוא מאסט. בלעדיו שילמנו מחיר חסר תקדים ולא השגנו כלום ואנו משלמים גם עכשיו תכתיבים הזויים של החמאס.

  15. 36

    לפיד אינו ראוי לשום התייחסות. הוא מזגזג בכל דבר מחליף צבעים כזיקית ונאמן אך ורק לעצמו.מן הראוי שיסע לחו"ל ויניח לנו.

  16. 35

    האלוף בריק אתה חייב להיות ראש הממשלה הבא. כול כך חכם. וכול נבואה שלך מתקיימת. אתה יותר חכם ביצועי מכולם. גנץ ונתניהו יכולים ללמוד ממך הכול.

  17. 34

    אסור לחלוטין להפסיק את המלחמה!!!! חייבים ללכת עד הסוף לחיסול החמאס ואחר כך לטפל בחיזבאללה את החטופים להחזיר על ידי כניסה חזקה לרפיח אחרי שמחסלים את כולם כל נסיון לעצור את המלחמה זה לפגוע בראש הממשלה שכאלו כשל

  18. 33

    השתבש לו המוח שלו להפסיק את הלחימה ?😡 זה אסון למדינת ישראל . חזבאללה חמאס הוא אירגון נאצי שרוצה להשמיד את היהודים ולכבוש את הארץ. חייבים להמשיך במילחמה עד תום

    1. גם אש"ף השולט ברש"פ רוצה לכבוש את הארץ. אין אצלם אפילו אלטרנטיבה פוליטית אחת שמדברת על שלום עם מדינת היהודים וכל התקשורת ומערכת החינוך ברש"פ ולא רק בעזה הסתה נגד ישראל והיהודים ואינספור שקרים.

  19. 32

    הוא מדבר שטויות
    במקום לעלות לצבא הוא מוריד

  20. 31

    רמטכל שר ביטחון מרגלים

  21. 30

    אנחנו תלויים רק בה'!!!!
    איך נצחנו במלחמת ששת הימים????
    ארצות הברית לא היו איתנו וניצחנו את המדינות
    מסביב!!!
    גם במלחמת יום הכיפורים היה ניסים גדולים
    ומי שגם למצב שאנחנו נמצאים בו כרגע זה רק
    הוויתורים שעשו ממלחמת יום הכיפורים
    כמה וויתרנו ועדיין לא מבינים
    ומסבירים לנו שאפשר להמשיך לוותר
    חברים המצב מטורף
    לא ידעתם שחמאס רוצה להשמיד אותנו והוא בונה מצברים של נשק לכך?!
    לא ידעתם שעשרים שנה הם בונים כבישים מתחת לאדמה?!
    ילד קטן יודע.. לא צריך להיות גאון חברים
    אז מה הפיתרון?????????
    להבין מי אנחנו ומה הקשר שלנו לארץ הזו.
    אני יהודי… מה זה אומר?
    ארץ ישראל שייכת לעם ישראל… מה זה אומר?
    הערבים רוצים לרצוח אותנו…. למה????
    בלי להבין בפוליטיקה את מבין שעד שלא נהיה בים
    ערבים לא יפסיקו לפגוע בנו.
    אז מה לעשות??
    הרבי אמר שצריך לתת לאנשי הצבא לעשות את העבודה שלהם ובלי להכניס פוליטיקה וזהו הכל יגמר כמו בששת הימים

  22. 29

    חוכמת הבדיעבד אלוף בריק אדם חביב אבל מנותק לגמרי לא מחובר

    1. 15- אתה כנראה הרבה יותר חכם מהאלוף בריק??

  23. 28

    תפישת עולמך הצבאי שגויה החמס ישתקם ויתארגן יוביל לתוצאה של הרבה הרוגים בקרב כוחותינו .

  24. 27

    בריק איש חכם וישר חפ מכל אינטרס ומה שמעניין אותו זו אך רק המדינה
    אין עוד אנשים כמוהו

  25. 26

    יש בורא לעולם אנו לקראת הגאולה סופו של עמלק קרוב מאוד מאוד מאוד

  26. 25

    תרח זקן. שחרר אותנו מנבואת הזעם שלך. הן פשוט לא נכונות!!! לבריק יש אולי נסיון צבאימוהוא צודק לגבי מוכנות הצבא שהוא חלק בלתי נפרד ממנו. עם זאת, כל הניתוחים הגאופוליטיים שלו הם חובבנים חד שטחיים וחותכים את העולם לשחור ולבן. בריק לא מבין שהאריקע היא לא הפתרון אלא הבעיה.

    1. אני שמעתי את אלוף בריק חודש לפני שמחת תורה שהוא מתרה אחד על אחד על הסכנות שעתידות להיות, ושאכן היו בשמחת תורה,
      הוא היחיד מאנשי הביטחון שצפה את זה וידע את האמת על הצבא המפגר שלנו
      הקישור youtube.com/watch?v=5XiIS6AEVz8

  27. 24

    כולם יודעים שאנחנו תלויים באמריקאים חוץ מחובשי הכיפות שלא יודעים אנגלית.
    מיסטר גרנדמייזר ושות'

  28. 23

    למה נותנים לאידיוט הזה במה?!